Niedzielny Poranek ze Slow Joggingiem

Organizator: Polska Witalna

Cena: 10 PLN

Od: 07/01/2018 do: 07/01/2018

Miejsce: Łódź, Aleja Unii Lubelskiej 4

Składamy ukłony o mocy
  • 5% na udział w treningu

Zgłoś naruszenie

ROZPOCZYNAMY CYKL COMIESIĘCZNYCH NIEDZIELNYCH TRENINGÓW STOWARZYSZENIA SLOW JOGGING POLSKA

********************** 

CO ZYSKUJESZ:
- samodzielność już po pierwszy treningu
- poznanie naturalnej dla ludzkiego ciała metody przemieszczania się znanej naszym przodkom;
- regularne treningi utrwalające nawyk samodzielnego biegania w bardzo komfortowym rytmie;
- przebywanie w grupie sympatyczych i nastawionych na rozwój ludzi;
- możliwość pozbycia się nawet 10 zbędnych kilogramów w pół roku;
- przygotowanie do startu w zawodach biegowych z czasami, których nie można się powstydzić;
- poprawienie ogólnej kondycji fizycznej i psychicznej;
- okazję do spędzenia efektywnie czasu na świeżym powietrzu.

**********************

SLOW JOGGING jest uznawany za jedną z najefektywniejszych metod utrzymania organizmu w zdrowiu przy dużym komforcie dla większości trenujących, dodatkowym atutem jest spędzanie czasu na powietrzu, w pięknym otoczeniu łódzkich parków.

Większść uczestników potwierdza, iż w tej formie ruchu łatwo osiąga się stan radości a dodatkowo efektywnie spala zbędne kalorie i tkankę tłuszczową. Jest to forma rekreacji bliska ideału, możliwa do wykonywania praktycznie wszędzie - od domowego pokoju, poprzez drogę do pracy, po zaplanowany trening.

Metodę tę stosują treningowo maratończycy japońscy oraz żołnierze Sił Powietrznych USA, gdyż jest doskonałą podbudową do bardziej intensywnego treningu.

Co ważne potwierdzono, iż uzyskujemy w ten sposób 2 razy większe "spalanie" kalorii, niż w trakcie chodu. Zatem doskonale się sprawdza jako wproces wspierający każdą rozsądną dietę.

Światowa Organizacja Zdrowia oraz Harvard Medical School rekomendują około 180 minut umiarkowanego ruchu w dawkach minimum 30 minutowych 3-5 razy w tygodniu. I to najczęściej wystarczy w połaczeniu ze zrównoważoną dietą by cieszyć się zdrowiem i długowiecznością. 

 

PROGRAM TRENINGU (pierwszy trening a w trakcie pozostałych głównie szlifowanie techniki oraz dodatkowe ćwiczenia wzbogacające):

- przedstawienie zasad - 5 min
- prezentacja techniki - 15 min
- bieg w rytmie slow jogging - ok. 30 minut 
- podsumowanie

CZAS TRENINGU: 60 minut
07 stycznia, godz. 9.00-10.00

OPŁATA ZA TRENINGI Z INSTRUKTOREM: 
10 ZŁ - na cele statutowe i rozwój slow joggingu w Polsce

UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obecność należy potwierdzić telefonicznie lub na email

==================================================

KONTAKT: maciej.kozakiewicz@polskawitalna.pl, tel. 607444242

MIEJSCE SPOTKANIA: 
Park na Zdrowiu, przed Aquapark Fala
Zaczynamy punktualnie i bez względu na aurę!

Brak opinii
Brak komentarzy
Brak plików

Polecane

Dla zdrowego uskrzydlania używamy informacji zapisywanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii, a także uzyskujemy dostęp do tych informacji w celach zapewnienia prawidłowego działania strony www, utrzymania sesji po zalogowaniu oraz statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany standardowych ustawień przeglądarki internetowej oznacza, zgodę na zapisanie plików cookies w pamięci urządzenia końcowego oraz uzyskanie dostępu do informacji zapisanych w tych plikach. Więcej szczegółów, w tym na temat zmiany ustawień przeglądarki internetowej w naszej Polityce Prywatności i Plików Cookies.